czwartek, 26 listopada 2015

Dzisiejsza pielęgnacja włosów :)

Dziś zrobiłam dla was post z pielęgnacją włosową.
Zaczęłam od olejowania włosów.
Użyłam do tego oleju lnianego.
Nalałam do miski z wodą dwie łyżki oleju, po czym chwile moczyłam włosy, a następnie polałam je rosołkiem :)
Wcześniej olejowałam na sucho, ale wypróbowałam metody na mokro i muszę przyznać, że moim włosom bardziej ta metoda odpowiada.
Z olejem pochodziłam godzinę.
Po godzinie spłukałam olej i nałożyłam na włosy maskę Biovax Latte na kolejną godzinę.
Po zmyciu maski skalp umyłam szamponem Babydream i na końce wmasowałam odżywkę Nivea LongRepair.
Na suche włosy wtarłam krople olejku Alterra z pestek moreli.


Włosy są miękkie, nawilżone o dziwo pierwszy raz udało mi się zawalczyć z napuszonymi włosami. Zawsze czułam miękkość, nawilżenie włosy były super, lecz nie było na zdjęciach tego widać. Dziś jestem mile zaskoczona :)
Jestem bardzo zadowolona :)
Oby było tylko lepiej.

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo w ciągu miesiąca udało mi się już je trochę wypielęgnować :)

      Usuń
  2. Świetna metoda pielęgnacji włosów. Zwłaszcza ta naturalne aspekty zwracają moją uwagę ;) U mnie też olej lniany sprawdza się świetnie do olejowania, a na końcówki tradycyjny olejek arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włoski bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń