środa, 11 listopada 2015

Aktualizacja włosów. PAŹDZIERNIK 2015

To już cztery tygodnie, gdy zmieniłam pielęgnację włosów i siedem tygodniu, gdy ich nie farbuje. Mam nadzieje, że wytrwam i uda mi się przestać farbować włosy. Z pielęgnacją wiem, że dam radę bo zawsze lubiłam dbać o włosy choć jak widać czegoś im brakowało. Najbardziej cieszy mnie pielęgnacja olejami to dzięki nim przez ten miesiąc udało mi się dodać moim włosom trochę życia. Oby było tylko lepiej. ;)
przedpo
Dopiero teraz zaważyłam, że udało im się troszkę urosnąć :)



- OCZYSZCZANIE
Raz w tygodniu Joanna Naturia z     pokrzywą i zieloną herbatą.

- MYCIE
Co drugi dzień.
Biosilik, Klorane, Gliss Kur do włosów farbowanych i do włosów suchych i zniszczonych.

- ODŻYWKI
Po każdym myciu.
Garnier Ultra Doux olejek z awokado i masło Karite, Gliss Kur do włosów suchych i zniszczonych, Klorane bez spłukiwania

- MASKI
Przed każdym myciem na ok 20 minut.
Biowax i Ziaja dopiero co kupiłam, Henna Wax, Klorane, Vichy.


- OLEJE
Przed każdym myciem zawsze stosowałam na noc.
Olej lniany, olej kokosowy, olej z nasion bawełny, olej z nasion wiesiołka.


- ZABEZPIECZANIE KOŃCÓWEK
Po każdym myciu kropla olejku Garnier, lub balsam Elsev

- ODŻYWKI BEZ SPŁUKIWANIA
Po każdym myciu aby rozczesać włosy.
Gliss Kur do włosów farbowanych lub Piomax

- PÓŁPRODUKTY
Raz w tygodniu kilka kropel do maski.
D-pantenol 75, mleczko pszczele, kreatyna

- SUPLEMENTY
Codziennie.
Dwie tabletki MeRz Spezial, dwie tabletki Tranu.

Oto efekty mojej pielęgnacji.

KOLEJNE PLANY.
Podciecię włosów.
Przestać farbować włosy.
Wcieranie wcierki Jantar.
Próby olejowania godzinę przed myciem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz