wtorek, 17 listopada 2015

Coś dla twarzy :)

Dziś na blogu opis i ocena kosmetyków firmy Vichy.
Mianowicie seria Vichy Normaderm.
Kosmetyki stosuję już trzy miesiące. Przede wszystkim muszę stwierdzić, że są bardzo wydajne.
Nadal mam te, które zakupiłam.

Zacznijmy od kremu na dzień.
Opis od producenta:
Działanie :
Redukuje niedoskonałości, nawet te nawracające, aby odnowić naskórek.
Rezultat :
Widoczne rezultaty: obszary błyszczenia zmatowione, zaczerwienienia widocznie zredukowane, skóra nawilżona. Po 4 tygodniach:
- Skóra wygląda zdrowiej: 80%
- Zwężone pory
- Matowa skóra przez 6 h
Efekt utrzymuje się przez 2 tygodnie po zakończeniu stosowania produktu*.
 Dotyczy niedoskonałości, rozszerzonych porów i błyszczenia.
Składnik aktywny :
Zincadone+ (Zincadone A + kwas salicylowy + Epéruline) i Technologia Przenikania
do Wnętrza Porów (lipohydroksykwas + kwas glicyretynowy + Totarol)
 Lekka, nawilżająca konsystencja kremu pozostawiająca na skórze delikatne pudrowe wykończenie. Hipoalergiczny. Zawiera Wodę Termalną z Vichy..

Moja opinia.
Krem uważam za bardzo dobry.
Po tych kilku tygodniach moja skóra jest gładka i a koloryt jest ujednolicony.
Zniknęły większe zaczerwienienia i niedoskonałości. Pory wyraźnie się zmiejszyły. Opakowanie z pompką bardzo wygodne i higieniczne.
Zapach kremu przyjemny. Jedną jego wadą może być to iż dokładnie ten krem nie nawilża raczej wysusza  tłuste partię. Po za tym krem szybko się wchłania, pozostawia skórę matowa bez żadnych tłustych plam.
Cena od 60-70 zł.


Krem na noc.
Opis producenta:
Po przebudzeniu:
  • oczyszczona skóra
  • zwężone pory
  • jednolita struktura skóry
  • promienna skóra
Nie powoduje powstawania zaskórników,bez parabenu.

WSKAZANIA: Masz wrażenie,że po przebudzeniu Twoja skóra jest zanieczyszczona? Przyczyną jest produkcja sebum oraz toksyny wydzielane przez bakterie w trakcie snu.
INNOWACJA: Pierwszy preparat od Vichy oczyszczający i redukujący zanieczyszczenia.
SKUTECZNOŚĆ:
1. (Perlit + Absorbujące pudry), aby wchłaniać nadmiar sebum produkowanego w nocy.
2. (Eperuline + LHA + HEPES + Kwas salicylowy), aby eliminować zanieczyszczenia odpowiedzialne za powstawanie niedoskonałości skóry tłustej: wolne rodniki, bakterie, martwe komórki. Skóra jest oczyszczona i promienna, pory zwężone, struktura skóry ujednolicona.
SKÓRA WRAŻLIWA: Produkt testowany pod kontrolą dermatologiczną. Odpowiedni dla skóry wrażliwej.

Moja opinia:
Krem jest zamknięty w zielonej miękkiej tubce, zakończonej wąskim dziobkiem. Lekko, ale przyjemnie pachnie. Krem bardzo szybko się wchłania. Już po pierwszym użyciu miałam odczucie, że moja skóra wygląda zupełnie inaczej. Po przebudzeniu była taka świeża. Bardzo pozytywnie mnie to zaskoczyło.  Krem niestety nie radzi sobie z nawilżeniem mojej skóry.  
Cena: 50-60 zł

Żel oczyszczający
Producent o tym produkcie pisze tak -  żel głęboko oczyszczający wzbogacony w kwas salicylowy o działaniu antybakteryjnym oraz Totarol o właściwościach łagodzących podrażnienia. Doskonale oczyszczona skóra jest gładsza i widocznie zdrowsza. Konsystencja żelu ułatwia oczyszczanie skóry i spłukiwanie produktu.

Moja opinia:
Używam żelu na dzień i na noc.
Radzi sobie z makijażem skóra po nim jest fajnie napięta, matowa nie świeci się. Bardzo odpowiada mi ten produkt. Jest bardzo wydajny chyba nigdy mi się nie skończy ;)

Cena 50-80 zł zależy jaka pojemność ja swoj 400 ml kupiłam w promocji za 30 zł 

Ogólnie o produktach:
Jestem naprawdę bardzo zadowolona. Stan mojej cery bardzo się poprawił. Niedoskonałości pojawiają się rzadko. Skóra jest gładka, matowa choć muszę ją dodatkową nawilżać. Pomimo cen polecam te produkty są bardzo wydajne. Rzadko, który krem o takiej pojemności wystarczył mi na trzy miesiące i nadal go mam.
Naprawdę polecam ;)

Ja swoje kosmetyki zakupiłam na stronie  e-farm.pl mają całą serię Vichy i częste promocje na ich kosmetyki. Polecam 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz