sobota, 28 listopada 2015

Wcierka Jantar efekty.

Miał być post poświęcony kosmetykom do makijażu, ale dziś odkryłam coś zupełnie innego.
Za dwa dni miną trzy tygodnie z wcierką Jantar.
Chciałabym zaprezentować wam efekty :)
Jantar aplikowałam na skórę głowy codziennie wieczorem przez trzy tygodnie. Tak jak zaleca producent.
Nie zauważyłam przesuszenia, czy innych tego typu nieprzyjemności.
Zdjęcie z lampą.
Zdjęcie bez lampy
Nie zauważyłam znaczącego wpływu na zmniejszone przetłuszczenie się skóry głowy.
Mamy małą inwazję bejbików :D
Jeśli chodzi o przyrost włosów, nie mogę za dużo na ten temat powiedzieć bo jestem po podcięciu.


Jestem naprawdę  z tej wcierki zadowolona i napewno do niej za kilka dni wrócę. :)
Pozdrawiam. :)

1 komentarz:

  1. Ooo ile baby hair-ów ;) ja uwielbiam jak pojawiają się takie na mojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń