poniedziałek, 23 listopada 2015

2 miesiące bez farbowania włosów :)

Lubię mój farbowany jasny blond, ale zdrowie włosów jest dla mnie ważniejsze. Farbuje włosy już 5 lat. Miałam na głowie każdy możliwy kolor włosów. Teraz mam zamiar zadbać o włosy w 100%. Już drugi miesiąc nie farbuje włosów. Póki co nie jet ciężko odrost mi jeszcze nie przeszkadza. Miejmy nadzieję, że wytrwam:)
Aktualnie odrost wynosi jakieś 3-4 cm. Wydaje się dość ciemny, choć moja fryzjerka stwierdziła, że jest to średni blond. Zobaczymy jak jeszcze podrosnie. Chciałabym zapuścić jak najdłuższy odrost. Jeśli nie wytrzymam to w  styczniu mam wybrać się do mojego fryzjera i bedziemy myśleć co dalej. W salonie proponują mi zafarbowanie włosów tonerem w odcieniu mojego naturalnego koloru, co moim zdaniem odpada, gdyż sądzę, że będę musiała tam co miesiąc wracać bo kolor będzie schodził co będzie wyglądać jeszcze gorzej. 
Kolejną metodą jest ombre co już bardziej mi się podoba, choć w grę wchodzi farbowanie co znów zniszczy mi włosy.
Moim zamiarem jest zapuszczenie jak najdłuższego odrostu i przeciągnięcie go pasemkami, takie małe ombre. Zobaczymy.
Moje inspirację.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz