poniedziałek, 18 stycznia 2016

Niedzielna pielęgnacja.

Niedzielny poranek zaczęłam od pielęgnacji włosów.
Nałożyłam na nie olej sezamowy.
Nalałam do miski ok łyżki oleju, dolałam wody i takim rosołkiem polałam całe włosy.
Po godzinie spłukałam olej I nałożyłam na włosy maskę Biovax do włosów suchych I zniszczonych.
Na włosy nałożyłam folie I ręczniki. Tak spędziłam 30 minut.
Zmyłam maskę i umyłam włosy szamponem Klorane. Następnie wmasowałam od ucha w dół odżywkę Isanę.
Włosy schły naturalnie. Splątłam je w warkocz I tak spędziłam cały dzień i noc.
Dziś po rozpuszczeniu włosy są mięciutkie, miłe w dotyku i pięknie się błyszczą.
Tak pielęgnuje włosy za każdym myciem. ;)
Póki co im to odpowiada nie są przeciążone, wręcz im to służy.

 

A jak wygląda wasza pielęgnacja? 
Jak często stosujecie olejowanie ? :) 


2 komentarze:

  1. Na chwilę obecną lekko zaniedbałam olejowanie :) Mam zamiar do tego wrócić;)

    OdpowiedzUsuń