piątek, 4 grudnia 2015

Aktualizacja włosów LISTOPAD 2015

Kolejny miesiąc za nami.
Dziś przedstawiam wam jak teraz prezentują się moje włosy :)




- OCZYSZCZANIE
Raz w tygodniu Joanna Naturia z     pokrzywą i zieloną herbatą.

- MYCIE
Co drugi dzień.
Klorane, Bambino (niestety kompletnie mi nie służył, już po dwóch użyciach zauważyłam, że nie jest dla mnie), Babydream.

- ODŻYWKI
Po każdym myciu.
Garnier Ultra Doux olejek z awokado i masło Karite, Gliss Kur do włosów suchych i zniszczonych, Nivea LongRepair.

- MASKI
Przed każdym myciem na ok 20 minut.
Biovax Latte lub do włosów suchych I zniszczonych, Ziaja, Vichy.


- OLEJE
Tutaj zmiana olej nakładam już nie na noc, a przed maską na godzinę lub dwie.
Olej lniany, olej z nasion bawełny, olej z pestek moreli.


- ZABEZPIECZANIE KOŃCÓWEK
Po każdym myciu kropla olejku Garnier, balsam Elsev, kropla oleju z pestek moreli.

- ODŻYWKI BEZ SPŁUKIWANIA
Rzadko.
Piomax.

- PÓŁPRODUKTY
D-pantenol 75, mleczko pszczele, kreatyna.

- WCIERKI
Codziennie wieczorem.
Jantar.

- SUPLEMENTY
Codziennie.
Dwie tabletki MeRz Spezial, dwie tabletki Tranu. Herbata: pokrzywa, skrzyp.


Spełniłam wszystko co zostało postanowione w październikowej aktualizacji.
Podciecięłam włosy.
Stosowałam Jantar.
Nadal nie farbuje włosów.


KOLEJNE PLANY:
- szczotka z włosia dzika
- nadal nie farbować włosów
- dalej dbać o pielęgnację :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz